Valokuvat 2024

Vuoden ensimmäisessä jäsentapaamisessa oli vieraana Jaana Hytönen. Hän on Mäntänvuoren terveyden ikäihmisten palveluneuvoja ja hän kertoi meille ikäihmisten ilmaispalveluista terveyskeskuksessa.
13.2.2024 jäsentapaamisen aiheena oli edunvalvonta. Vieraana Peetun ja Pirhan vanhusneuvoston puheenjohtaja Antero Saksala (kuvassa oikealla), sekä paikallisen vanhusneuvoston edustajana Kalevi Kaukola (kuvassa oikealla).
12.3.2024 pidetyn kevätkokouksen puheenjohtaja toimi Liisi Salonen.
Kevätkokouksen jälkeen oli vielä jäsentapaaminen ja vieraanamme oli Otto Huttunen kertomassa kaupungin tytäryhtiön MW-kehityksen toiminnasta.
9.4.2024 jäsentapaamisen aluksi puheenjohtaja Pertti Timonen ja matkavastaavat Riitta Suumäki ja Marja-Leena Haimakainen kertoivat yhdistyksen tulevista tapahtumista, matkoista ja retkistä.
KMV-lehden päätoimittaja Eija Ruoho oli vieraanamme. Hän kertoi paikallislehden toimitus-asioista.
25.4.2024 Vilppulan Koskisalissa vietettiin senioreiden ja eläkkeensaajien yhteisiä Vappu-etkoja.
Anne Sievälä lausui runoja.
Lopuksi orkesterin johdolla oli tunti tanssia.