50-vuotisjuhla 28.4.2022

Juhlaa vietettiin Mäntän klubin juhlavissa puitteissa.
Sihteeri Anna-Liisa Kauppinen ja puheenjohtaja Mauno Kata odottavat vieraiden saapumista.
Kutsuvieraan saapui Kansallisen senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina.
Oriveden senioriyhdistyksestä saapuivat onnittelemaan Kaarina Holmroos ja Riitta Jaakkola.
Pirkanmaan kansallisen senioripiirin puheenjohta Rainer Hirvonen tuli myös juhlimaan kanssamme.
Tervetuliassanat lausui ja yhdistyksemme historiikki-esitelmän piti Mauno Kata
Mänttä Vilppulan kaupunkia edustivat hallintojohtaja Anitta Hietaniemi ja kunnallisneuvos Tauno Mäkelä.
Mäntän eläkkeensaajien yhdistyksen edustajina olivat Tapani Hämäläinen ja Svetlana Salmi.
Musiikkiesityksessä havaijinkitaraa soitti Pauli Simonen ja laulusolistina oli Anneli Toivola
Yhdistyksemme lauluryhmä esitti keväisiä laulelmia.
Tanssiryhmä esiintyi Paula Katajamäen johdolla argentiinalaisen tangon ja samban tahdissa.
Anneli Taina piti juhlapuheen.
Rainer Hirvonen toi piirin tehdyksen juhlaamme.
Kaupungin puolesta puheenvuoron käytti Anitta Hietaniemi.
Juhlassa jaettiin myös ansiomerkkejä; hopeinen Leena Riekkolalle ja pronssinen Anne Sievälälle.